Sınıfta kargaşa


Ergenlikle ilk tanıştığım anlardan biriydi o hafta. Kendimi acayip derece de farklı hissediyor, erkeklere artık arkadaş gözüyle bakamıyor, aklım devamlı olarak fermuarlara takılıyor, gece yatmadan önce erotik filmler izliyordum. Haliyle o zamanlar, olsun da lazım olur diye bir erkek arkadaşı yapmıştım kendime. Ne zaman lazım olacak ki diyordum bazen içimden ama, bu hafta gerçekten o erkek bana lazım oldu.  Hele son günlerde aşırı derecede azmıştım ve kendimi siktirmek için bahane arıyordum. Tabi liseli sevgilime verebilirdim ama o bunu kabul etmeyebilirdi korkabilirdi. Yine o gün uyandığımda içimde büyük bir istek vardı. Hem de ne istek. Hemen okula gittim ve sevgilimin yanına giderek “sik beni hemen” dedim. Tabi sevgilim bunu beklemediği için o anki şokla donakaldık. Ben gayet ciddiydim hemen onu kolundan tuttum ve okulun boş bir sınıfına götürdüm. İlk derse girmeyip sikişeceğiz dedim. O hala şaşkın şaşkın bana bakmaya devam ediyordu.
Kendimizi riske atmamak için sınıfın  kapısının arkasına bir sıra dayadım. Sonra da hemen öğretmen masasına geçtim ve soyunmaya başladım. Sevgilim ise hala inanamayan gözlerle bana bakmaya devam ediyordu. Ne duruyorsun şapşal şapşal hadi soyun dedim. O hala olayın şokundaydı ve elini gömleğinin düğmesine götürerek çok yavaş bir şekilde düğmelerini çıkarmaya başladı. Bir yandan da benim açıkta kalan kalçalarımı izlemeye devam ediyordu. Gözleri sadece kalçalarımdaydı resmen büyülenmiş gibi bakıyordu. Baktım olacak gibi değil kendim tamamen çırılçıplak kaldıktan sonra hemen onu da soymaya başladım. O kadar acele ediyordum ki çünkü dayanamıyordum bir an önce bu yangının sönmesi gerekiyordu. O kadar azmış ve sikilmek için tanıp tutuşuyordumki biran önce erkek arkadaşımı içime almayı arzuluyordum. Üzerimde sadece dantelli külotum vardı. onu da sevgilim kendi elleri ile çıkartarak beni masaya domalttı.
Bir yandan amımı parmaklarken bir yandan da götümü izlemeye devam ediyordu. Daha sonra durdu ve bana emin misin diye sordu. Ben sadfece sok artık şunu yanıyorum hala anlamadın mı dedim. Benim bunu dememle bilikte yarrağına tükürdü ve göt deliğime sürtmeye başladı. O an anlamadığını fark ettim ve elimle sikini tutarak amıma getirdim. Götümü değil amımı sikeceksin dedim. Sevgilim iyice şaşırdı ama bakire değilmisin sen dedi. Ben de boz işte o zaman dedim. Yeniden onun önünde domalarak amımı ortaya çıkardım. Daha sonra yavaş yavaş amıma sokmaya başladı. Önce tereddüt ediyordu ama amımın yanıp tutuştuğunu faerk edince o da gaza geldi ve kızlığımı delip geçti. Tabi ilk başta biraz canım acıdı ama aldığım zevkin yanında bu acı hiç kalırdı.
Amımdan akan kanlar bacaklarımdan süzülürken ben çoktan zevk çığlıkları atmaya başlamıştım. Kimse duymasın diye kendimi sıkmaya çalışıyordum. Ama o kadar çok zevk alıyodum ki bunu gizlemem gerçekten de mümkün değlildi. Sesim duyulmasın diye de gömleğimi ve eteğimi elime alarak ağzıma bastırdım ve bağırmaya o şekilde devam ettim. Tabi benim zevk çığlıklarım sevgilimi daha da gaza getirmişti. Ben çığlık attıkça sikini en dibime kadar itiyor ve beni resmen kendimden geçiriyordu. Ona hızlanmasını söyledim çünkü bir an önce sikilirken ilk orgazmımı yaşamak istiyodum. Sevgilim de dediğimi yaptı ve seri bir şekilde amımı sikmeye başladı. En sonunda da yarrağını amımdan çıkartarak boşaldı. Tabi ben çoktaaan zevkin doruklarına çıkmıştım bile.