KÖY GÜZELİ AYŞEGÜL’Ü ARABADA SİKTİM


Merhabalar ben Burak 24 yaşındayım. Üniversitem bittikten sonra ailemin yanına geldim. Ve Bursa da ailemle yaşadığım şehir de kendime iş buldum. Hem ayrı bir eve verecek ev kirasından kurtuldum. Hem de temizlik yemek işlerinden kurtulmuş oldum. Sadece pek fazla özel hayatım kalmadığı için pişmandım. Uzun zamandır bir kız ile yalnız kalamamıştım diğer yönlerden halimden oldukça memnundum. Size bunları neden anlatıyorum. Bunu merak ettiğinizi biliyorum. Aslında size köyümüzden birinin bize misafirliğe gelmesi sonucu oluşan bir durumu paylaşmak istiyorum.  Bir gün işten geldikten sonra annem sofrayı hazırlarken anneme yardım ediyordum. O sırada bana yarın misafirimiz olduğunu köyden bir komşu kızının burada bir işi olduğu için biz de kalacağını söyledi. Ve bıyık altından kız Bursa’yı bilmiyor artık ona işini halletmesin de yardım edersin yazık arabayla götürüverirsin falan dedi. Tabi ben ya anne beni uğraştırma tarif ederiz gider tatil günümü harcatma bana desem de hadi benim annem, yardım edersin sen deyip muhabbeti kapattı. Ben öylece kalakaldım. Muhabbeti o gece kapattı ve yarın sabah olduğun da Ayşegül köyden otogara geldiğin de annem beni uyandırıp kızı otogardan almak için gitmemiz gerektiğini söyledi. Oflaya püfleye gittik. Kızı almak için annem gitti ben araba da bekliyordum. İkisi gelip bindiler arabaya. Kız beklediğimden güzel çıkmıştı. Ve gayet modern bir kıyafet giymişti. Çok güzel sohbet ettik. Yolculuğun nasıl geçtiğini falan konuştuk. Sonrasında eve gidip kahvaltı ettik. Gır gır muhabbet ediyorduk kız köyde yaşamasına rağmen kendini geliştirmiş kabanını da üzerinden çıkardığın da oldukça güzel kıyafetleri ve fiziği vardı. Annemin son anda bir işi çıktığı için beraber arabaya binip işini halletmek için yola koyulduk. Bu sırada da muhabbet ettik. Güldük eğlendik. İşini hallettikten sonra daha saatin erken olduğundan bahsedip ona bursa turu yaptırdım. Onu çok güzel bir tepe de Bursa’nın yeşilini izleyebileceğimiz bir mekana götürdüm . Oldukça beğendiğini söylerken gülümseyerek bakan gözleri beni bir an çok etkiledi. Aklımda kötü düşünceler düşmüştü. Bu kız kesin daha bakireydi. Aslında güzelde bir fiziği ve yüzü vardı. Bu kız ile öpüşmek o hiç ellenmemiş göğüslerini okşamak nasıl güzel olurdu derken sertleştiğimi hissetmiştim bile. Bu sıra da Ayşegül’ün hiçbir şeyden habersiz tavırları o masumiyeti beni daha da etkilemişti. Bu kız resmen kendi gülüyor nasıl masum gözüküyordu. aklıma dini bu dünyanın kötülüklerinden korumayı başarmıştı. Nasıl güzel gülüyor nasıl güzel gözüküyordu karşımda. Aklıma bir fikir gelmişti. B kız ile birlikte olmam için tek yalnız kalabileceğimiz yer arabamdı. Ve onu sessiz güzel bir manzara izlemek amacıyla hava karardığın da bir yere götürdüm. Yalnızdık her yer kararmış karşımız da sadece bursa’nın ışıkları ile bize sunduğu güzel manzara duruyordu. Bu sıra da onu arabadan çıkartıp yıldızları izlemeyi teklif ettim. Ona iyice yakınlaşıp elimi beline koydum. Bu küçücük hareketten bile deli gibi haz alıyordum. Bu sıra da boynuna doğru eğilip ona gizli bir öpücük kondurdum. Kendini geri çekmeye çalışsa da belinden kendime çekip buna izin vermemiştim. Ve onu kendime çevirip o güzel dokunulmamış dudaklarına yapıştırdım dudaklarımı. Beni iktirmeye çalışırken arabaya dayadım onu ve elimle amı ile oynamaya başladım. Zevk almaya başladığını görüyordum böyle olunca onu arabanın arka koltuğuna götürdüm ve yatırdım. Üzerine çıkıp pantolonundan içeri girdim. İç çamaşırını sıyırdım ve ıslanmış amına sikimi dayadım. Arasında sürtünmek kaymak beni iyice çıldırtmıştı ve dayanamayıp sikimi içine iktirdim. O sıra kocaman bir çığlık attı ama bir yandan da inlemeye devam ediyordu. Acı ile çıkardığı bu sesler beni iyice çıldırtmıştı. İçinde daha sert gidip geliyordum. Oda inlemeleri ve bana uygun ritimleri ile ikimiz de zevkten çıldırıyorduk. Sonunda ikimiz de rahatlamıştık ve içine boşalmıştım.