Sevgilim Beni Ve Annemi Becerdi 2


Dün anlattığım seks hikayesinde sevgilimle çılgınlar gibi sevişirken annemin bizi bastığından bahsetmiştim ve konunun devamını bir sonraki yazımda anlatacağımı belirtmiştim. Buyurun bu seks hikayemi zevk ile okuyacağınıza eminim..
Annem sinirli bir şekilde içeriye girdi ve sevgilime ve bana hakaretler ediyordu. Ben battaniyeyi üzerime kapatmıştım. Utancımdan yerin dibine giriyordum. Aynı şekilde sevgilimde elleriyle penisini kapatmaya çalışıyordu. İkimizde kıpkırmızı olmuştuk. Annem bağırışlarına devam ediyordu ama bir yandan da gözlerini sevgilimin penisinden alamıyordu. Daha sonra bu olayın burada kalacağını babama söylemeyeceğini ama açık açık kendisininde bize katılmak istediğini söyledi. Bir süredir kapının arkasından bizi izlediğini çok tahrik olduğunu söyledi.
Ben hala utanıyordum. Göz ucuyla sevgilime baktığımda şaşkınlık içerisindeydi ama biraz rahatlamış bir hali vardı. En azından artık elleri ile penisini saklama gereği duymuyordu. Sanırım gelişmelerden memnun olmuştu. Çıtır bir kızı becermenin yanında şimdi olgun bir bayanın da tadına bakacaktı.
Annem sevgilimi elinden tuttu ve önüne çekti. Penisini avuçlarına aldı ve aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı. Bana bakarak gülümsüyordu. Şaka yollu bu kocaman penisi nasıl içime aldığımı soruyordu. Beni de tutup yanına aldı. Saçlarımdan tutup penisi yalamam için işaret yaptı. Hemen dediğini yaptım. Zaten yeterince vakit kaybetmiştim. O kocaman şeyi içimde hissetmek için can atıyordum. Tek sorun bu kez onu paylaşmam gerekecekti. Hemde öz annemle. Sorun değildi. Çok farklı bir tecrübe olacağı kesindi.

Sevgilim penisi annemin elinde benim ise ağzımdaydı. Annem bir eliyle sevgilimin penisini tutarken diğeri ile saçlarımdan tutmuş bastırıyordu. Kocaman şeyi boğazıma kadar sokuyor bir süre öylece kalıyordu. Nefes almakta zorlanıyordum. Ağzımın suyu akıyordu. Nefessiz kalmaktan rengim kızarmıştı resmen dağılmış hareket etmekte zorlanıyordum. Sanırım annem sinirini benden böyle çıkarıyordu. Sonra kendisi sakso çekmeye başladı. Çok tecrübeli olduğu her halinden belli oluyordu. Penisi boğazına kadar sokuyor. Diğer eli ile testisleri tutup yukarı çekiyordu. O kocaman penis resmen annemin ağzında kayboluyordu.
Sevgilime karyolanın başına geçmesi için işaret yaptı. Beni de oraya yatırdı. Vajinası ağzıma gelecek şekilde pozisyon aldı ve yalamamı söyledi. Annem bir yandan bana kendisini yalatıyor diğer yandan sevgilime oral seks yapmaya devam ediyordu. Annemin nefes alış verişi değilmişti. Zevkten inliyor arada bir kafasını geri doğru atıp parmaklarını vajinasına sokuyordu. Aynı pozisyonu koltuğun diğer tarafına aldik. Ancak sevgilim bu kez annemin arkasına geçti. Ben gene altlarında kalmıştım. Sevgilim penisini tekrar ağzıma sokmuştu. Eğilip annemin vajinasını yalamaya başladı. Annemin o kadar zevk alıyordu ki gözlerini bile açmıyordu. Artık hazırdı. Sevgilim penisini bir kaç kez daha ağzımda ileri geri yaptıktan sonra annemin vajinasına dayamıştı. Sevgilim yavaş yavaş annemin içine girerken bende vajinasının üst kısımlarını yalıyordum. Bir süre sonra sevgilim ve annem hızlanmış bir birlerine paralel olarak ileri geri yapıyorlardı. Ben altta sürekli annemin vajinasını yalıyordum. Sevgilim arada bir penisini çıkarıp ağzıma sokuyor o esnada annemin vajinasını yalıyordu.
Dayanamıyordum, sevgilime bir işaret yaptım ve birazda beni becermesini söyledim. Sevgilim annemin içinden çıktı. Beni yerimden hiç kaldırmadan üzerime uzandı. Annem gene vajinası ağzıma gelecek şekilde üzerime yattı. Sevgilim vajinamı biraz yaladıktan sonra, penisini üzerine koydu. Annem sevgilim içime girmeden önce ağzına aldı ve penisin biraz daha ıslanmasını sağladı. Çok fazla ıslanmış, o kocaman penisi içime alırken hiç zorlanmamıştım. Sevgilim artık içimde daha sert gidip geliyor, hırıltılı sesler çıkartıyordu. Arada bir içimden çıkıyor penisini annem ağzına sokuyor annemin ağzını beceriyordu sonra tekrar içime giriyordu. Her giriş çıkışında daha da zevk alıyordum. Artık dayanamıyordum ve boşalmak istiyordum. Annem sevgilim içimde gidip gelirken annem vajinamın üst kısmını yalıyordu.
Sonunda titreyerek boşaldım sevgilim hala içimdeydi. Kalçalarımdan tutmuş sert şekilde içimde gidip geliyordu. Dizlerinin titrediğini hissediyordum. O da boşalmak üzereydi. Sonunda içimden çıktı ve penisini annemin ağzına soktu. Hızlı hızlı ileri geri yapıyordu ve bir kaç gidiş gelişten sonra annemin suratına boşaldı. Bende kalktım ve annemle beraber penisi yalamaya bir süre daha devam ettik. Hepimiz halimizden memnunduk. Artık ara ara buluş farklı fanteziler deniyorduk. 4 kişi ile grup yaptığımız zamanlarda oldu. Merak etmeyin, hepsini anlatacağım. Şimdilik hoşçakalın…