Azdırıcı Damla İle Baldızımı Siktim

Merhaba sevgili baldız enişte seks hikayesi okurları ben evleneli fazla olmadı sevdiğim kadınla evlendiğim için mutlu ilişkimiz var bende özel sektörde çalışıyorum gelirim iyi evimde herhangi sorunumuz yok. Seks hayatımız ilk günki gibi heyecanla ve zevkle geçiyor bağıtırarak hemde ama bazen eve gelen baldız yüzünden tam tadını alamıyorum artık sorunda onun bizi dinlemesi geceleri seks yaparken kadınım fazla inliyor bu duyuyormuş kuduruyormuş da dul kendiside erken evlendi boşandı yanımızda kalıyor çalışıyorda.

Biz akşamları seks yaparken rahatsız olan baldız kadınıma söylemiş geceleri sesinize uyuyamıyorum ben dulum bana üzülmüyormusunuz bunun canı ister ne yapsın yalnız başına diye ben bunları duyunca güldüm tabi kadınım sessiz olalım diyordu ama gene yatak ta dayanamıyor bağırıyordu özelikle arkadan soktuğumda fena inliyordu bu baldızı yoldan çıkartmaya karar verdim eczaneden azdırıcı damla alıp kolasına karıştırdım hepimizde evdeyiz zaten bu terlemeye başladı önce üstündeki hırkayı çıkarttı.

Askılı badi ile oturuyor ben kadınıma göz yaptım içeri geçelim diye geçtik odamıza başladık sekse pozisyonu almış bizimkini gene bağırtıyorum odada o sıra baldız geldi kapıyı çaldı ne oldu dedim kafayı içeri soktu az sessiz olun sizin yüzünüzden eridim bittim ben dul yalnız kadınım kiminle yapıcam beni hiç düşünmüyormusunuz die kapının ağzında inliyordu kadınıma baktım bu ne diyor dedi onuda aramıza alalım bana uyar dedim azdırıcı damlalar bunu kendinden geçirmiş daldı yatağımıza aldık aramıza bunu kadınımdan çıkarttıp bunun ama başladım sokmaya ama nasıl bastırıyor kendini köküne kadar sokuyorum hala istiyor kolumu soksam fayda etmezdi ona o akşam zaten .