Türbanlı Öğretmenimi Sikerek Ateşini Söndürdüm

Okul yıllarımdan bir kudurtan sex hikayesi anlatmak geldi içimden. Türbanlı edebiyat öğretmenimle yaşadığım seksi o görkemli beraberliğin nasıl gelişip sonra sikişe yönlendiğini ve neler yaşadığımızı beraberliğimizin ayrıntılarını paylaşmak istiyorum.

Liseli kızlar kadar seksi ve çekici olan türbanlı öğretmen olarak atanan biri okulumuza tahin edildi. Yılın ilk dönemi edebiyat öğretmenimiz değişti bilmediğimiz sebepler vardı sanırım. Her neyse ikinci dönem bayan öğretmen geleceğini duymuştuk. Edebiyat dersi günü geldiğinde yeni öğretmeni haliyle hepimiz bekliyorduk nasıl biri kim neci vs diye. Sonunda geldi kapıyı açışı ve sınıfa girişi bir başka güzeldi uzun boylu zayıf boylu dar etek giyinmiş ve türbanlı bir bayandı yeni öğretmenimiz. Zaten onu görür görmez içimden bir of çekmek geldi çünkü çok etkilenmiştin görür görmez. Tanışma faslına geçtik kendini tanıtıp sonra herkesi tek tek kaldırarak kendisini tanıtmasını istedi kendini. O gün öyle geçti zaman sonra bir gün yine edebiyat dersindeyiz ama öyle bir seksi dar etek giymişki iç çamaşırları olduğu gibi meydanda o kadar çok tahrik oldum ki o gün muhteşemdi gerçekten.

Gözlerimi hiç ondan ve kalçalarından alamıyordum o gün gerçekten bunu fark etmiş ki zil çaldıktan sonra bana beklememi söyledi konuşacaklarım var diye seninle. Herkes sınıftan çıktıktan sonra yanıma yaklaşıp bana neden o kadar çok ve dikkatli bakıyorsun diye sordu. Ne diyeceğimi bilemedim açıkçası. O kadar çok kendini belli ettiriyorsun ki fark etmemek elde değil dedi bana bende kusura bakmayın hocam hiç farkında değilim dedim. Sonra bana bakıyorsun diye bir şey demiyorum rahatsız olmuyorum o yüzden konuşmuyorum seninle dedi ve benim seninle bu konuyu konuşma sebebim diğer öğrencilerin bana o şekilde baktığını anlamaları sorun orda dedi bana. Bir daha olmaz dedim bende olsun olsun sorun yok ama çaktırmadan süz beni benimde öyle bana bakman hoşuma gidiyor gülümseyerek dedi. Gerçekten hoşunuza gidiyor mu dedim evet dedi. Bir şey itiraf etmek istiyorum hocam dedim, et bakalım dedi bende ben neden öyle size baka kalıyorum onu da fark ettiniz mi diye sordum oda evet nedenini biliyorum tahmin edebiliyorum dedi bana. Peki söylermisin ne tahmin eden diye sordum oda bana arkamdan kalçalarıma bakıp beni süzdüğünü de fark ettiğini söyledi.

Meğer her şeyi fark ettirmişim ama sonunda böyle olduğuna da sevindim çünkü öğretmenimi siktim. Açık konuş şimdi bana dedi ne düşünüyorsan ne istiyorsan söyle bana dedi bende seni çok seksi bulduğumu ve seni sikmek isterim diye cevapladım sorusunu. Yanıma iyice yaklaşıp sikimi tutup sıkarak kulağıma dudaklarını yaklaştırıp sesiz bir şekilde bende yarrağını istiyorum zaten çoktandır sex yapmıyorum ve çok ihtiyaç duyduğunu fısıldadı kulağıma. O an mutluluktan havaya uçmuştum peki ne zaman dedim oda telefonunu yaz akşam telefonumu bekle hazır ol dedi. Sonra numaramı yazdım çantasına koyup gülümseyerek çıktı sınıftan. Akşam oldu evde bilgisayar başında oturuyorum telefonum çaldı açtım ve edebiyat öğretmenimdi karşıdaki. Ne yapıyorsun diye sordu bende elime almış senin hayalini kuruyorum dedim bana hayalle yaşama gel yaşa dedi ve adresini mesajla atacağını söyledi kapattı. Mesaj geldi ev adresi yazıyordu sonuna koyduğu notta acele gel sik beni diye. Aceleyle evden çıkıp verdiği adrese gittim kapıyı çaldım kapı aralandı gel içeri diye ses ile çağrıldım içeri girdiğimde tahrik eden muhteşem bir görüntü karşıladı beni pembe bir gecelik minili süper seksi bir şekildi karşımdaki o anda dudaklarıma yapışıp yalamaya başladı beni öyle dudaklarımı emiyordu ki kudurmuştu resmen kadın. Eliyle de kemerimi çıkarıyordu aynı zamanda tişörtümü ve pantolonumu o çıkarmıştı yarrağımı yalamaya bağladı ama çok hızlı yalıyordu sikim kalkmıştı artık ama heyecandan birden ağzına boşaldım sonra acelemiz yok diyip ikinciyi yaparız hatta üçüncüyü de yaparız dedi bana, bende zaten dünden razıyım, tabi dedim sikişmeye seni sikmeye geldim ben buraya dedim, bana beni doyurmadan zaten seni bırakmam dedi doyana kadar sikeceksin beni bırakmam yoksa dedi.

Daha sonra oturup konuşurken tekrar yarrağım kalkmaya başladı, yarrağımı eline alıp sıkarak bu beni sikmek mi istiyor beni becermek mi istiyor diyerek güldü. O anda dudaklarına yapışıp az önce onun yaptığı gibi ben onun dudaklarını emmeye yalamaya başladım sonra göğüslerine doğru indim zaten zayıf bir kadındı göğüsleri küçüktü ama sivri uçlu memeler vardı. Memelerini ısırarak emmeye başladım göbeğine doğru yalayarak indim amı tertemiz ağdalanmış kuturtucuydu amını yalamaya başladım kendinden geçmeye inlemeye başladı amını öyle sulu bir şekilde yalayıp emiyordum ki hem onu hem de kendimi kudurttum çok güzeldi ağzım iyice dolmaya başladı akan sulardan hocam öyle kudurmuştu ki inliyordu artık sik beni diye sesleniyordu bende kalkıp yarrağımı onun ağzına verdim biraz sakso çektirdikten sonra artık amına sokmaya başladım ilk sokuşumda biraz zor girdi ama gidip geldikçe amı açılmaya hatta baya bir genişlemeye başladı ama yüz ifadesi beni o kadar tahrik etmişti ki sikişmekten çok zevk almıştım o gece 4 kez sikiştik ikimizde doyduk ben am yalamaktan çok zevk almıştım buda bir gerçek açık hali değil kapalı hali ve giyinme tarzı insanın çok etkiliyordu kesinlikle ona bakıp insanın sikinin kalkmaması mümkün değildi.